پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه

اخبار ، اطلاعیه ها ، جزوات ، نمونه سوال امتحانی ، بخشنامه ها ، کتب درسی ، دانلود و....

پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه

اخبار ، اطلاعیه ها ، جزوات ، نمونه سوال امتحانی ، بخشنامه ها ، کتب درسی ، دانلود و....

10 رشته جدید به دانشگاه پیام نور کرمانشاه افزوده می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: طی سال جاری 10 رشته محلی جدید به رشته‌های موجود دانشگاه پیام نور استان افزوده می‌شود.

 محسن فرشادفر امروز در کرمانشاه افزود: هم اکنون 28 هزار نفر در قالب 47 رشته تحصیلی در گرایش‌های حقوق، جغرافیا، کشاورزی و علوم پایه در 13مرکز پیام نور در سراسر استان به تحصیل اشتغال دارند.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه هم اکنون از لحاظ تعداد دانشجو و پراکنش بزرگ‌ترین دانشگاه در سطح استان است و در همه شهرستان‌ها استان دارای واحد آموزشی هستیم که این موضوع سبب کاهش هزینه‌های تحصیلی دانشجویان شده است.
فرشادفر تاکید کرد: این تعداد دانشجو هم اکنون در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به تحصیل مشغولند و از سال آینده پذیرای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در برخی رشته‌ها خواهیم بود. رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه افزود: با توجه به سیستم متمرکز امتحانات پیام نور و تدریس همه منابع درسی در این دانشگاه، کیفیت علمی تحصیل در پیام نور در سطح بالایی قرار دارد و فارغ‌التحصیلان به راحتی در آزمون مقطع کارشناسی ارشد قبول می‌شوند.
وی سطح علمی اساتید دانشگاه را بالا خواند و گفت: در دانشگاه پیام نور 85 نفر از اساتید در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد و عضو ثابت هیئت علمی حضور دارند و بالغ بر400 نفر از اساتید و مدرسان به‌صورت حق‌التدریسی همکاری دارند.
فرشادفر ادامه داد: دانشگاه پیام نور در دولت نهم گسترش قابل توجهی یافت و در سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان بیش از 5 هزار مترمربع فضای آموزشی جدید در کرمانشاه احداث و طرح توسعه 2 هزار مترمربع دیگر نیز در دست اجرا قرار دارد.
وی تاکید کرد: تکمیل سالن ورزشی دانشگاه به مساحت یک‌ هزار مترمربع، ساخت واحدهای جدید در شهرستان‌های صحنه، روانسر، ثلاث باباجانی و کرند غرب، طرح توسعه مراکز پیام نور شهرستان‌های گیلانغرب و سرپل‌ذهاب به 5 هزار مترمربع و تجهیز آزمایشگاه‌های IT ، زیست‌شناسی، شیمی، صنعتی، جانور‌شناسی در واحد اسلام‌آباد غرب و ساخت و تجهیز 18 آزمایشگاه جدید در سایر نقاط استان از برنامه‌های در دست اجرای دانشگاه در استان است.

                             منبع:     http://www.agri-pnu.com/post-278.aspx

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد