پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه

اخبار ، اطلاعیه ها ، جزوات ، نمونه سوال امتحانی ، بخشنامه ها ، کتب درسی ، دانلود و....

پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه

اخبار ، اطلاعیه ها ، جزوات ، نمونه سوال امتحانی ، بخشنامه ها ، کتب درسی ، دانلود و....

مردم فریب موسسات فراگیر را نخورند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری پانا، مهدی فداکار امروز در نشستی خبری با بیان اینکه مردم فریب این موسسات را نخورند، افزود: این موسسات با دفترچه هایی که کاملا شبیه دفترچه های دانشگاه است تبلیغ می کنند و تقریبا تا اواسط دفترچه توضیحی در مورد موسسه خود نمی دهند اما در وسط دفترچه موسسه خود را معرفی کرده و ماهیت تیلیغی دارند.

وی ادامه داد: این موسسات با شهریه های گزاف که خیلی بالاتر از شهریه دانشگاه است کلاس های فراگیر را برگزار می کنند . فداکار گفت: گاهی نیز این موسسات کتاب هایی را به عنوان منبع به دانشجو معرفی می کنند و دانشجو مدت ها وقت صرف کرده و کتاب را می خواند در حالی که آن کتاب اصلا منبع آزمون های دانشگاه نبوده است.

 قائم مقام دانشگاه پیام نور در پاسخ به این مطلب که برخی از این موسسات مجوز وزارت علوم را دارند، تاکید کرد: هیچ موسسه ای مجوز برگزاری کلاس ها و دوره های فراگیر را ندارد. وی اظهار داشت: برخی از این موسسات نیز شایعه 30 درصد سهمیه برای قبولی دانشجویان در آزمون فراگیر را مطرح می کنند در حالی که فراگیر اصلا سهمیه ندارد بلکه هر کس حداقل نمره قبولی را بیاورد وارد سیستم آموزشی فراگیر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد