پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه

اخبار ، اطلاعیه ها ، جزوات ، نمونه سوال امتحانی ، بخشنامه ها ، کتب درسی ، دانلود و....

پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه

اخبار ، اطلاعیه ها ، جزوات ، نمونه سوال امتحانی ، بخشنامه ها ، کتب درسی ، دانلود و....

رییس جدید دانشگاه پیام نور

معاونت فرهنگی وزارت علوم  از ریاست خود در دانشگاه  پیام نور خبر دادمحمد باقر خرمشاد با بیان اینکه فعلا در وزارت علوم هستم و به کار خود ادامه می دهم در مورد آینده کاری خود در دولت دهم گفت: ریاست دانشگاه پیام نور، معاونت آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه و چند مسئولیت دیگر به من پیشنهاد شده است  محمد باقر خرمشاد با بیان این مطلب افزود: هنوز هیچ یک از مسئولیتهای فوق را نپذیرفته ام و مشخص نیست در کجا فعالیت خواهم کرد اما به طور حتم به جایی می روم که با تجربیات من در حوزه فرهنگ، آموزش و پژوهش همخوانی داشته باشد.وی در پاسخ به این سئوال که آیا علاقه مند به ادامه فعالیت در معاونت فرهنگی وزارت علوم هستید یا خیر گفت: من خودم دوست دارم به دانشگاه برگردم اما اگر قرار باشد فعالیتی را در نهادی بپذیرم به طور حتم در حوزه فرهنگ، آموزش و پژوهش خواهد بود زیرا دوست دارم در مسیر تجربیات تخصصی و علمی خود فعالیت کنم.خرمشاد ادامه داد: من در حوزه فرهنگ به مفهوم عام تجربه ای 20 ساله دارم و در حوزه آموزش و پژوهش هم فعالیت داشته ام بنابراین اگر فعالیت اجرایی بپذیرم در این حوزه خواهد بود.معاون فرهنگی وزیر علوم که استعفای خود را پیش از این تقدیم وزیر علوم کرده اما مورد موافقت قرار نگرفته است در رابطه با سابقه کاری خود  گفت: سابقه کاری زیادی ندارم چون تا سال 1376 مشغول تحصیل بودم. البته از سال 1367 تدریس را آغاز کرده ام.خرمشاد همچنین درباره فعالیت خود در وزارت علوم در مقطع کنونی گفت: من هم اکنون در اتاق کار خود حاضر می شوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد