.:: کافه وب ::.

سلام دوستان و کاربران گرامی سایت کافه وب رو افتتاح کردم اونجام نرم افزار های حسابداری گذاشتم بیان اونجا و از امکانات سایت استفاده کنید

www.cafeweb.tk

                                                       با تشکر مدیریت وبلاگ حسابداری الکترونیکی  

                                                                          اسامه قادری

صندوق قرض الحسنه فاميلي آسان حساب كاري از گروه آسان دانلود

منبع : www.AsanDownload.com


صندوق هاي قرض الحسنه فاميلي
ديرپاي مردمي، متشكل از اعضاي خانواده و فاميل، ساكنان محله ها، صندوق هاي كارمندي و كارگري و هيئت هاي محلي به عنوان يك پديده مثبت اجتماعي چرخش سريع كليد كارگشايي در قفل تامين بخشي از نيازهاي مالي و اضطراري براي اعضاي آنهاست. اين صندوقها كاغذبازي هاي متداول، معرفي ضامن و زمان بري هاي گاه چندين ماهه براي طي شدن مراحل كار در منابع رسمي پولي را ندارند. مضاف اينكه پارتي بازي هم اساسا در فلسفه ايجاد اينگونه صندوق هاي قرض الحسنه جايي ندارد. تنها اعتماد، سرمايه معنوي و داد و ستد اين گونه صندوقها محسوب مي شود. تار و پود صندوق هاي قرض الحسنه فاميلي و محلي و صنفي، واقعيت مفاهيم همدلي و همت جمعي را برمي تاباند كه در معناي لغوي كلي چنين تعريف و مضموني دارد: خواستن چيزي خواه پول و خواه غير آن در چارچوب ارتباط نيكو و اخلاص عمل در معاشرت و داد و ستد با ديگران و در نهايت واپس دادن آن.
صندوق قرض الحسنه فاميلي از طرف شركت نوانديشان نصف جهان جهت صندوق هاي فاميلي طراحي گرديده است و كليه حقوق معنوي آن براي پديدآورنده آن محفوظ مي باشد.
هر صندوق فاميلي براي انجام خدمات خود مراحلي را انجام مي دهد كه هر يك در فرمهاي برنامه لحاظ شده است فقط در ابتدا يادآوري موارد كلي در اين رابطه مفيد مي باشد.
1- در ابتدا اطلاعات كليه اعضاء بهمراه پس انداز اوليه آنها ثبت مي گردد.
2- هر يك از اعضاء بطور ماهيانه مبلغي ثابتي را به پس انداز خود اضافه مي كنند.
3- وامي كه به اعضاء پرداخت مي شود از موجودي صندوق كسر مي گردد و دريافت كننده ، مبلغ وام و كارمزد را بدهكار مي شود.
4- براي پرداخت اقساط وام و كارمزد از طريق فرم واريز ماهيانه اقدام مي گردد.
5- مساعده پرداختي به اعضاء نيز در فرم واريز ماهيانه دريافت مي گردد.
6- هزينه هاي ثبت شده نيز از موجودي كسر مي گردد.
7- از طريق گزارش صندوق موجودي آن قابل رويت مي باشد.
8- بهتر است گزارش صندوق در محدوده يك ماه چاپ شده و مانده ابتداي آن با مانده انتهاي ماه قبل مقايسه و بايگاني شود.
8- خروج از فرم نه تنها با كليك كردن روي كليد 'خروج'  قابل انجام است بلكه از طريق صفحه كليد بصورت  خ+Alt نيز امكان پذير مي باشد. همينطور  ي+Alt براي ويرايش و ح+Alt  براي حذف قابل دسترس است.


برخي از ويژگيهاي نرم افزار حسابداري آسان حساب :

ثبت اطلاعات اعضاء:

اين فرم كه بوسيله كليد F5 نيز قابل دسترسي سريع مي باشد اولين مرحله از ثبت اطلاعات مي باشد.
اطلاعات پايه اعضاء ( شامل : شماره عضويت ، تاريخ عضويت ، نام ، نام خانوادگي ، مشخصات شناسنامه اي ، پس انداز اوليه ، پس انداز ماهيانه ، اقساط ماهيانه و ... ) در اين قسمت ثبت مي شود. براي ثبت عضو جديد كافيست دكمه ويرايش را انتخاب نموده و مشخصات وي را در آخرين رديف جدول وارد نماييد. در همين حالت مي توان اطلاعات قبلي را نيز اصلاح نموده و يا رديف انتخاب شده را حذف كرد. عمليات فيلتركردن و جستجوي تعدادي از اعضاء با يك عنوان خاص در نام خانوادگي نيز از طريق قسمت جستجو انجام مي شود. اطلاعات ثبت شده را مي توان به ترتيب نام خانوادگي ، شماره عضويت و نوبت دريافت وام رويت نمود. ستون نوبت را نتنها ميتوان بصورت دستي اصلاح نمود بلكه اين امكان بصورت خودكار وجود دارد تا پس از دريافت وام ، فرد دريافت كننده به انتهاي نوبت انتقال يابد.
شايان ذكر است مبلغ پس انداز اوليه براساس تاريخ عضويت به موجودي صندوق اضافه مي گردد.
واریز ماهیانه اعضاء:
در اين فرم كه از طريق كليد F6 نيز قابل دسترسي است مبالغي كه اعضاء بطور ماهيانه يا دوره اي به صندوق واريز مي كنند ، ثبت مي شود. اين مبالغ مي تواند شامل ذخيره ماهيانه ، قسط وام ، كارمزد وام دريافتي ، عودت مبلغ مساعده و يا جريمه تاخير اقساط باشد. اصولاً مجموع مبالغ فوق بصورت يكجا طي تاريخ و مدرك مربوطه پرداخت مي شود.
در عين حال كه كليه واريزي ها به موجودي صندوق اضافه مي شود ، بايد مد نظر داشت كه در واقع مبلغ كارمزد وام و جريمه تاخير درآمدهاي حاصل شده مي باشند.
همانند فرم اطلاعات اعضاء ، اصلاح و ثبت اطلاعات جديد با انتخاب كليد ويرايش قابل انجام بوده و مي توان هر يك از سطرها را حذف نمود. با انتخاب سال و ماه هاي مختلف مي توان اطلاعات ثبت شده قبلي را رويت نمود.
پرداخت وام:
اطلاعات وام پرداختي به اعضاء از طريق اين فرم انجام مي شود و با كليد F7 نيز قابل دسترسي سريع است.
پس از انتخاب عضوي كه وام را دريافت مي كند ، شماره وام ، تاريخ پرداخت ، مبلغ وام ، تعداد اقساط و مبلغ اقساط آن نيز ثبت مي شود كه با اين عمليات مبلغ قسط و مانده وام اين عضو در فرم اطلاعات اعضاء نيز اصلاح مي گردد.
در ادامه درصد كارمزد و مبلغ كارمزد نيز ثبت مي شود كه جزء درآمدهاي قابل حصول مي باشد كه اصلاً دريافت كننده وام آنرا با اولين قسط پرداخت مي كنند. پس از ثبت وام ، نوبت فرد در فرم اطلاعات اعضاء نيز با تاييد پيغام مربوطه اصلاح مي شود. همچين مبلغ وام از موجودي صندوق كسر مي گردد.
پرداخت مساعده:
در اين برنامه امكاني ايجاد شده است كه بتوان به اعضائي كه دچار مشكل شده اند مبالغي بصورت مساعده با بازپرداخت سريع پرداخت نمود.
مبلغ مساعده پرداختي به اعضاء از موجودي صندوق كسر گرديده و عودت اين مبلغ از طريق واريز ماهيانه انجام ميشود.در اين فرم امكاناتي براي جستجو مساعده هاي پرداختي لحاظ شده و مي توان آنرا بوسيله كليد F8 به سرعت اجرا نمود.
پرداخت هزینه ها:
هزينه هاي صندوق فقط از طريق اين قسمت انجام مي شود و با كليد F9 نيز قابل دسترسي سريع مي باشد.
همانند فرمهاي قبلي براي ثبت اطلاعات جديد بايد روي كليد 'ويرايش' كليك نمود و هزينه هاي جديد را در آخرين رديف ثبت كرد. همچنين بايد مدنظر داشت كه مبالغ ثبت شده بعنوان هزينه از موجودي صندوق كسر مي گردد.
گزارشهای صندوق:
اين فرم از طريق كليد F10 قابل دسترسي بوده و از طريق آن مي توان موجودي صندوق را رويت نمود.
گزارش گردش صندوق:
 با اين كليد نه تنها مي توان گردش كليه مبالغ واريزي و برداشتي را رويت نمود بلكه اين امكان وجود دارد تا با وارد كردن محدوده تاريخ ، فقط گردش آن دوره و موجودي صندوق را تا پايان آن دوره گزارش كرد.
گزارش حساب اعضاء : اين گزارش براي اين طراحي شده تا بتوان در هر زمان صورتحسابي از كليه عمليات مالي يكي از اعضاء را به وي ارائه نمود .همچنين وضعيت پس انداز و بدهي وي نيز كاملاً مشخص مي گردد.
انجام قرعه كشي:
تعدادي از صندوق ها ترجيع مي دهند درآمد هاي خود را از طريق قرعه كشي بين اعضاء تقسيم كنند و اين قرعه كشي بايد به نحوي براساس پس انداز اعضاء امتياز بندي شود. در اين فرم پس از امتياز بندي در محدوده مشخص مي توان تعداد انتخاب و مبلغ هر انتخاب را مشخص نمود تا خود برنامه قرعه كشي را انجام داده و جايزه هر يك از برندگان مشخص شود.
تهيه فايل پشتيبان:
تهيه فايل پشتيبان در اين قسمت لحاظ شده است.
در پوشه برنامه يك پوشه بنام Backup وجود دارد كه فايل هاي پشتيبان بصورت خودكار در آن ذخيره مي شود. البته براي فشرده سازي فايل پشتيبان فايلهاي موجود در پوشه Tools نيز مورد نياز مي باشد.
 با انتخاب كليد فايل پشتيبان برنامه يك نسخه فشرده شده از داده هاي برنامه بصورت فشرده در حالي كه تاريخ روز در امتداد نام آن مي باشد ( Cash_Data871018.rar ) در پوشه مربوطه ذخيره مي كندو پس از آن فرمي باز مي شود تا اين امكان براي شماره فراهم شود تا فايل پشتيبان را در محلي ديگر نيز ذخيره كنيد.

تنظيمات برنامه:
تنظيمات كلي برنامه در اين قسمت انجام مي شود
1- ثبت نام صندوق جهت نمايش در عنوان برنامه و گزارشات
2- تعيين رمز ورود برنامه: شخصي كه قصد دارد وارد برنامه شود بايد اين كد را بداند.
بصورت پيش فرض كد ثبت شده بصورت رمز نمايش مي يابد و براي رويت آن بايد پس از انتخاب آن كليد CTRL را فشرد.


 قابل نصب بر روي ويندوز هاي بالاتر از ويندوز XP لازم به ذكر است شما براي اجراي برنامه به نرم افزار Microsoft Office Access 2003 احتياج داريد كه با نصب نرم افزار Microsoft Office 2003 ميتوانيد از برنامه استفاده نماييد.

رمز ورود به برنامه 1 ميباشد.

طريقه دريافت نرم افزار:
اين نرم افزار هدیه به کاربران از سوی گروه اینترنتی آسان دانلود مي باشد براي استفاده از نرم افزار و دانلود آن شما ميبايست در گروه آسان دانلود عضو شويد. ( هزينه نرم افزار براي هر نفر مبلغ 100.000 تومان ميباشد) كه براي دريافت رايگان آن و نصب نامحدود از آن مراحل زير را طي كنيد.
- به آدرس زير برويد و پس از مطالعه طريقه عضو شدن در گروه اينترنتي آُسان دانلود در گروه عضو شويد
- بعد از عضو شدن در گروه آسان دانلود ايميل خوش آمد گويي از طرف ياهو براي شما ارسال ميگردد كه لينك دانلود نرم افزار در آن قرار دارد و شما ميتوانيد رايگان از آن استفاده كنيد.
- كاربراني كه قبلا در گروه اينترنتي آسان دانلود عضو هستند ميتوانيد صبر نماييد تا ايميل گروهي براي آنها ارسال شود و لينك دانلود را دريافت كنند يا ميتوانيد يك ايميل جديد در ياهو ساخته و دوباره عضو گروه شويد و لينك دانلود نرم افزار را زودتر دريافت كنيد.

توجه كنيد: ايميل ارسالي از طرف AsanDownload Moderator و با موضوع Yahoo! Groups: Welcome to AsanDownload. Visit today! ميباشد. كه لينك دانلود مستقيم نرم افزار Link Download AsanDownload و لينك كمكي Link Download Rapidshare ميباشد.


 قيمت: 100.000 تومان
 عضويت در گروه اينترنتي آسان دانلود و دريافت رايگان نرم افزار 
 راهنماي عضويت در گروه اينترنتي آسان دانلود
 ساخت ايميل جديد در ياهو
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 سايت سازنده
 لينک منبع

کنترل و مدیریت پول سحر نسخه 1.1.2.244

منبع : www.AsanDownload.com



نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر، نرم افزاری کاملا رایگان است در خصوص امور مالی شخصی شما. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد درآمد ها و هزینه های خود را کنترل و مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید درآمد ها و هزینه های خود را به تفکیک و با گروه بندی های مورد نظرتان ثبت نمایید. همچنین گزارشات و نمودار های زیادی در نرم افزار وجود دارد که شما در کنترل و مدیریت دخل و خرج شخصی خودتان یاری می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید حدود ۹۹% فعالیت های مالی شخصی خود را ثبت نمایید و به تفکیک از آنها گزارش تهیه کنید. نرم افزار دارای واسط کاربری و عملیاتی ساده و قابل فهم است. در صورتی که می توانید با رایانه های شخصی کار کنید، مشکلی برای کار با این نرم افزار نخواهید داشت. با توجه به این نکته که این نرم افزار هر روز پیش روی شما قرار خواهد گرفت، قابلیت تغییر پوسته نرم افزار تنوع جالبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر:
- قابل فهم، ساده و سریع
- امکان ایجاد حساب ها و طرف حساب های نامحدود
- امکان ایجاد گروه های هزینه و درآمد به صورت درختی
- امکان تخصیص بودجه جهت گروه های هزینه
- پشتیبانی و بروز رسانی مشکلات احتمالی
- نمایش مانده هر حساب در تاریخ های مختلف
- گزارشات قابل درک تنها با یک کلیک
- دارای گزارشات نموداری جهت مقایسه بهتر حساب ها، درآمد ها و هزینه ها
- امکان نصب نرم افزار بر روی USB Memory ها
- امکان دریافت نسخه پشتیبان
- امکان ارسال و دریافت اطلاعات
- و...



ایجاد و مدیریت چندین طرف حساب:
امکان ایجاد تعداد نامحدود طرف حساب ها به شما این امکان را می دهد که جهت حساب های بانکی، پول نقد همراه خودتان، کارت های اعتباری، وام هایی که دریافت می کنید، دوستانی که با آنها رابطه مالی دارید و ... طرف حساب ایجاد نمایید و اطلاعات آنها را به صورت مجزا نگهداری و گزارش گیری نمایید.


کنترل و مدیریت حساب ها:
- مدیریت درآمد و هزینه های با استفاده از یک حساب
- ایجاد گروه بندی های درآمد و هزینه جهت تقسیم بندی درآمد ها و هزینه ها
- امکان انتقال پول بین حساب ها
- امکان ثبت شرح هزینه و یا درآمد جهت هر یک از دریافت و پرداخت ها
- و...

ارسال و دریافت:

- امکان ارسال اطلاعات به فایل
- امکان دریافت اطلاعات از فایل
- امکان تهیه نسخه پشتیبان و بازگردانی آن
- و...

چاپ:

- امکان چاپ تمامی دریافت و پرداخت های یک حساب در محدوده مشخص
- امکان چاپ تمامی درآمد ها و هزینه ها در محدوده تاریخی مشخص
- و...

نمودار ها:

- امکان مقایسه درآمد ها و هزینه ها در محدوده تاریخی مشخص
- امکان مقایسه یک گروه هزینه با ماه های قبل
- امکان مقایسه یک گروه درآمد با ماه های قبل
- امکان مقایسه درآمد های ماهانه
- امکان مقایسه هزینه های ماهانه
- و...



 تذكر : در صورتی که از نسخه های قبلی نرم افزار استفاده می کنید، ابتدا از اطلاعات خود یک فایل پشتیبان تهیه کنید، سپس نسخه قبلی را uninstall کرده و فایل نصب نسخه جدید را اجرا کنید. بعد از نصب نسخه جدید نرم افزار، می توانید فایل پشتیبان را بازخوانی کنید. جهت دریافت نسخه پشتیبان از منوی پرونده، ارسال اطلاعات را انتخاب کنید. سپس محل ذخیره را مشخص نموده، دکمه شروع عملیات را کلیک کنید. (فایل به صورت فشرده ساخته خواهد شد). جهت بازخوانی فایل پشتیبان در نسخه جدید نرم افزار، از منوی پرونده، دریافت اطلاعات را انتخاب کنید. سپس فایل تهیه شده توسط نسخه قبلی نرم افزار را انتخاب کنید و دکمه Open را کلیک کنید.

 قيمت: رايگان
 دانلود -  3.62 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 تصويري از محيط برنامه
 سايت سازنده
 لينک منبع

نرم افزار حسابداری و انبارداری فروشگاهی فارسیكام نسخه 2.8 و 3.1

نرم افزار حسابداری و انبارداری فروشگاهی فارسیكام نسخه 2.8 و 3.1



قابلیتهای نرم افزار حسابداری و انبارداری فارسیکام:
1- تنظیمهای عمومی نرم افزار
2- عملیات نرم افزار
3- امکانات اضافی
4- گزارشات

لینک دانلود مستقیم حسابداری فارسیکام نسخه 3.1 از سرور سایت: :: قسمت اول :: :: قسمت دوم :: :: قسمت سوم :: :: قسمت چهارم ::

لینک دانلود حسابداری فارسیکام نسخه 3.1 از رپیدشیر: :: قسمت اول :: :: قسمت دوم :: :: قسمت سوم :: :: قسمت چهارم ::

لینک فایل کرک نسخه 3.1: :: دانلود کنید ::

لینک کمکی دانلود فایل کرک نسخه 3.1: :: دانلود کنید ::

پسورد فایل: www.maxitem.com

---------------------------------------------
لینک دانلود مستقیم حسابداری فارسیکام نسخه 2.8 از سرور سایت:
:: دانلود کنید ::

لینک دانلود حسابداری فارسیکام نسخه 2.8 از رپیدشیر: :: دانلود کنید ::

راهنمایی: پس از نصب فایل Patch را از پوشه Crack ، داخل مسیر نصب Copy کرده و اجرا کنید.

--------------------------------------------

لینک دانلود مبدل نسخه 2.8 به 3.1 از سرور سایت:
:: دانلود کنید ::

پسورد فایل: www.maxitem.com

نرم افزاري جامع و پيشرفته و عالي حسابداري Accounting 2007

نرم افزاری جامع و پیشرفته حسابداری Accounting 2007 با قابلیت های ویڈه کاربردی



توضيح مهم :
اين نرم افزار حسابداري يکي از نرم افزارهاي گرانقيمت حسابداري هست که براي اولين بار در سايتهاي ايراني توسط تيم آنريل کرک و در PC7 ريليز شده

با تشکر ويڈه از سايت Pcseven و کرکر عزيز Keyvanriko0 از UnREal Rce

نرم افزار حسابداري بسيار حرفه اي و کامل و بين المللي با ساپورت جند زبان خارجي از جمله زبان فارسي و گرانقيمت با قابليت هاي ويڈه بشرح زير

حسابداري
انبار داري
حقوق و دستمزد
کنترل مراکز هزينه
توليد و قيمت تمام شده
راهنما و اينترفيس به چند زبان مختلف
پشتيباني انواع ارز خارجي
بانک اطلاعاتي اراکل
ساپورت همه چاپگر هاي ليزري
ويندوز 2000 يا ويندوز XP نوع SP2 يا SP3 و Vista


با استفاده از اين نرم افزار شما سيستم حسابداري, انبارداري, حقوق و دستمزد, توليد, محاسبه قيمت تمام شده و کنترل پروڈه را يکجا و در يک سيستم يکپارچه در اختيار داريد. همچنين در اين نرم افزار مي توانيد داده ها را با هر نوع واحد پولي وارد کرده و گزارش گيري کنيد
قابليت ساپورت همه روشهاي قيمت گذاري کالا اعم از FIFO, LIFO, AVERAGE را به صورت همزمان پشتيباني مي کند
اين نرم افزار قادر است با پشتيباني کامل از بانکهاي اطلاعاتي Oracle و SQL Server دفاتر شما را در اقصا نقاط دنيا به هم متصل کرده و يک سيستم حسابداري يکپارچه و آن لاين در اختيار شما قرار دهد.

بخش حسابداري
بخش انبارداري
بخش حقوق و دستمزد
بخش POS يا فروش بصورت بارکد
بخش قيمت تمام شده و کنترل پروڈه
بخش توليد


حجم برنامه: 33 مگابایت

دانلود برنامه:

حسابداری رافع بازرگانی (نسخه ویڈه)

حسابداری رافع بازرگانی (نسخه ویڈه)

قابلیت های شاخص نرم افزار رافع ویڈه
-امکان جستجو در دفاتر حسابداری بر اساس کدها ، منابع ، شرح آرتیکل ، تاریخ و ... .
-امکان طراحی گزارشات در تمامی قسمت های مختلف با امکانات متنوع و فراوان .
-مکان انتقال گزارشات به محیطهای Word , Excel , Html و فایل های متنی .
-امکان گزارش گیری در بازه های زمانی دلخواه

همچنین می توان قابلیت های زیر را بر حسب سفارش خریدار به نرم افزار اضافه نمود :

-امکان برقراری ارتباط میان کارخانه و دفتر مرکزی از طریق بانک اطلاعاتی
-Report Generator امکان نوشتن برنامه ای جهت طراحی هر نوع گزارش
-امکان نوشتن برنامه ای جهت گزارشات تحت web

امکانات ویڈه نرم افزار:
نرم افزار رافع ویڈه توانایی کارکرد در محیط شبکه با تعداد کاربر نا محدود را دارا می باشد.

-امکان برقراری با بارکد بی سیم(پرتابل).
-امکان به روز کردن اطلاعات موجودی تمامی کالاهای نمایندگیها از طریق اینترنت.
-امکان به روز کردن اطلاعات فاکتورهای فروش و برگشت از فروش تک تک نمایندگیها از طریق اینترنت.
-امکان برقراری ارتباط با دستگاه حضور و غیاب
-امکان تهیه دیسکت بیمه مخصوص ارائه به سازمان تامین اجتماعی
-امکان طراحی فاکتور فروش در قالبها و فرمتهای مختلف

مشخصات فنی نرم افزاری رافع ویڈه:

سیستم های عامل مورد نیاز نرم افزار رافع ویڈه Winxp

زبان بکارگرفته شده (Inter Face) در این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین ابزارهای برنامه نویسی به نام ،C++ Builder می باشد.

بانک اطلاعاتی آن ، نرم افزارMS-SQL server 2000 بوده که جهت نگهداری اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.


لینک مستقیم دانلود: :: دانلود کنید ::

لینک دانلود از رپیدشیر: :: دانلود کنید ::

پسورد فایل: hlmkh@pcseven

نام کاربری ورود به برنامه پس از نصب: admin

پسورد ورود پس از نصب: 1

نرم افزار خدمات پس از فروش

همانگونه که از نام آن پیداست نرم افزاری برای تسهیل در کار خدمات پس از فروش است که توسط شرکت ها و موسسات مختلف قابل استفاده می باشد. این برنامه بطور کامل کرک شده است.

نرم افزار خدمات پس از فروش

لینک دانلود خود برنامه از مجموعه سرورها: ابتدا خود برنامه را دانلود کنید

لینک دانلود کرک برنامه از مجموعه سرورها: فایل کرک را دانلود کنید

پسورد هر دو فایل برنامه و کرک: www.maxitem.com

نرم افزار حسابداری حاسب ملی نسخه 7.107

حسابداری حاسب ملی نسخه 7.107

الف - بانكداري
ب - معاملات
ج - حسابداري
د – انبار داري
ه - گزارشات
و - امكانات جانبي
ويڈگيها
- سيستم حسابداري به روش دوبل

- چند كاربره و تحت شبكه

- قابليت تعريف بي نهايت كاربر با حقوق دستيابي متفاوت به امكانات برنامه

- قابليت اجرا بر روي كليه ويندوزهاي انگليسي يا فارسي يا عربي(95 يا 98 يا 2000 يا Xp)

- سازگاري كامل با تمامي چاپگرهاي سوزني , ليزري و .....

- محيط بسيار ساده و كارآمد و عدم نياز به اطلاعات پيشرفته حسابداري

توجه نمایید که برای اجرای صحیح نیاز به نصب برنامه microsoft sql server می باشد حتما باید sql فعال باشد.

قیمت حاسب ملی: 2.500.000 تومان!

باتشکر از کرکر برنامه: Robotcracker
لینک دانلود از سرور سایت: :: لينك دانلود Resume ساپرت ::

لینک دانلود کمکی با قابلیت ساپرت resume: :: دانلود کنید ::

آموزش دانلود از ifiles.it
حسابداری حاسب ملی نسخه 7.107


حسابداری حاسب ملی نسخه 7.107


لینک دانلود کمکی: :: دانلود کنید ::

سایز فایل: 17.40 مگابایت

پسورد فایل: www.maxitem.com

آموزش نصب: لینک مستقیم آموزش نصب حاسب ملی در انجمن مکس آیتم

نرم افزار مدیریت هاستینگ فارسی Hosting Manager

نرم افزار مدیریت هاستینگ فارسی



نرم افزار مدیریت حرفه ای هاستینگ تحت ویندوز جهت نگهداری، مدیریت، آمارگیری و گزارش گیری از لیست کاربران.


امكانات

ایجاد پانل (Panel) مانند WHM: از این گزینه جهت ثبت پانل های جدید استفاده می شود و در دو نوع لینوكس و ویندوز ، مقدار فضا و پهنای باند و قیمت و . . . را در خود ذخیره می كند . پانلهای ثبت شده قابلیت ویرایش و حذف را دارا می باشند .

ثبت پسوند دامین (Domain): پسوندهای دامینی كه شركت شما ثبت می كند را با قیمت آن در این قسمت ثبت می كنید و در هنگام ثبت اكانت جدید از این پسوندها استفاده می كنید . این قسمت قابلیت حذف و ویرایش را دارا می باشد .

ثبت مشتری: در این قسمت از برنامه شما می بایست قبل از ثبت هر سفارش ، اطلاعات مربوط به صاحب آن سفارش را در بانك اطلاعاتی وارد نموده و برای هر مشتری یك نام كاربری انتخاب نمایید . در این سیستم هر مشتری ، تنها با نام كاربری خویش شناخته میشود .

ثبت سفارشات: با استفاده از این گزینه شما خواهید توانست كه تمام سفارشات خود را در قالب یك فرم هوشمند تنها با سه كلیك ، ثبت و نگه داری نمایید . فقط كافیست نام كاربری مشتری ، نام پانل و نام پسوند دامنه او را انتخاب نموده و دكمه ثبت اطلاعات را كلیك نمایید . به همین سادگی . . .

مشاهده سفارشات: در این قسمت از برنامه نیز سیستمی تعبیه شده كه با وارد نمودن نام دامنه هر سفارش ، تمام اطلاعات مربوط به آن سفارش برای شما نمایان میگردد .

حذف سفارشات: جهت حذف سایتهایی كه مدت همكاری آنها با شركت شما به پایان رسیده و قصد تمدیدی سرویس خود را ندارند نیز ، از قسمت حذف سفارشات اقدام نمایید . همچنین این سیستم برای حذف مشتركین خاطی نیز به كار میرود .

آمار و ارقام: شما در هر لحظه از برنامه میتوانید شاهد آمار و ارقامی كامل از بانك اطلاعاتی خود باشید . این آمار به صورت كاملا پویا و هوشمندانه از بانك اطلاعاتی سیستم استخراج میگردند .

لیست سیاه: این قسمت از نرم افزار نیز كه در صفحه اصلی نرم افزار گنجانده شده و نسبت به تاریخ حساس است ، لیست تمام مشتركینی را نمایش میدهد كه مدت سفارش آنها در پایان روز جاری به اتمام خواهد رسید . این سیستم از جمله قسمت های مفید بوده و باعث میشود كه مدیر هاستینگ قبل از اتمام هر سفارش . ایمیلی مبنی بر تمدید سفارش را برای مشترك مذبور ارسال نماید .

و امكانات کاربردی دیگر نظیر تاریخ شمسی، درج فارسی روزهای هفته، ویرایش و حذف تمام اطلاعات و . . . .

برنامه نویس : رضا یوسفی
سایت منبع : من آنلاین هستم


لینک دانلود نرم افزار از رپیدشیر: :: دانلود کنید ::

نرم افزار مطب، كلینیك، درمانگاه و پذیرش بیماران کلینیک یار (کرک شده)

نرم افزار مطب، كلینیك، درمانگاه و پذیرش بیماران کلینیک یار



نرم افزاری با محیط گرافیکی ساده و امکانات بسیار که برای اپراتور بسیار ساده و قابل فهم و یادگیری می باشد.

امکانات
ـ اطلاعات بیماران (مشخصات فردی، مراجعات و سوابق بیماری) و چاپ آن

ـ گزارشات مالی و گزارشات مربوط به مطب و بیمار و چاپ آن

ـ بیمه های طرف قرارداد و تعیین درصد

ـ انبار کالا (رسید، خروج و موجودی کالا)

ـ دفترچه تلفن هوشمند

ـ امکان وارد نمودن عکس

ـ قابلیت تحت شبکه بودن

ـ تهیه دیسکت انواع بیمه ها فایل XML

ـ منوی کاملأ فارسی و سازگار با Win98 , Me, NT, 2000 & Windows XP

ـ پشتیبانی از فایل ها در تاریخ و ساعت معین

ـ و امکانات بسیار دیگر... .

لینک دانلود از مجموعه سرورها: :: دانلود کنید ::

پسورد فایل: www.maxitem.com

کلمه عبور برنامه: 1

حسابداری پاتریس نسخه اصلاح شده

قابل استفاده برای كليه اصناف. توليدي، پرسنلي، فروشگاهي، صنعتي و شبكه

حسابداری پاتریس (Patris Accounting)



مشخصات برنامه:

خريد-فروش-مرجوعي-دريافت و پرداخت كالاي اماني-دريافت و پرداخت نقدي و چك - راس گيري چكها امور بانك و چك
چاپ فاكتور با سربرگ فروشكاه يا شركت
آگاه كردن شما نسبت به موعد چك صادر شده
نمايش موجودي نقد و غير نقد در هر لحظه برگشت زدن يا به حساب خواباندن چك
پيش فاكتور فروش و تبديل به فاكتور فروش
حواله خريد و تبديل به فاكتور خريد
توليد و قيمت تمام شده
اعمال هزينه هاي مستقيم و غير مستقيم روي قيمت تمام شده
ايجاد فرمول ساخت كالا
فرستادن كالا در جريان ساخت
انجام خدمات روي كالا و تاثير روي قيمت تمام شده
امكان تنظيم سند دستي و ارتباط با سندهاي اتوماتيك
امكان اصلاح كليه سندها و نمايش دفتر اصلاحات انجام شده
محاسبه كارمزد چك
چاپ مانده حساب قبلي در فاكتور
تنظيمات در چاپ مشاهده سود هر فاكتور
يافتن مغايرت در دفتر روزنامه
صورت حساب ريز اشخاص
گردش ورود و خروج كالا ترازنامه كل
تراز سود و زيان كل - تراز حساب اشخاص
آمار موجودي كالاي واقعي و اماني- آمارهاي متنوع كالا
تنظيم اتوماتيك كليه دفاتر روزنامه
نمايش نمودارهاي سه بعدي سود و زيان و حساب اشخاص و بانك و...
امكان چاپ و فكس كليه گزارشات انبار گرداني
امكان استفاده از باركدخوان
امكان جستجوي سريع كالا براي شغلهايي كه حجم اطلاعاتي زيادي دارند
نمايش قيمتهاي متنوع فروش (عمده-تك فروشي -همكار...)
عملكرد هوشمند در برابر قطع برق
ترميم اتوماتيك اطلاعات
تهيه و بازيابي كپي پشتيبان
انتقال اطلاعات به سال جديد با يك كليد
امكان حسابرسي شركتهاي ديگر بدون محدوديت-امكان استفاده در شبكه هاي گسترده
ثبت يادداشت اختصاصي براي هر شخص-تايپ نامه ساده-مولتي مديا
ايجاد كاربر و ثبت محدوديت دسترسي به عناوين برنامه
قابليت نصب روي كليه ويندوز (فارسي -انگليسي - عربي)
گنجايش معرفي تا 10 انبار
تعيين سقف اعتبار فروش براي اشخاص
تعيين نقطه سفارش كالا
امكان استفاده از حسابداري يا انبارداري بصورت جداگانه و متصل
تغيير عكس پشت صفحه -و هزاران عملكرد هوشمند ديگر

لینک دانلود مستقیم از سرور سایت: :: دانلود کنید ::

لینک دانلود از رپیدشیر: دانلود کنید

لینک کرک برنامه: دانلود کنید

پسورد فایل کرک: www.maxitem.com

حسابدار کامپیوتر (نگارش  87)

حسابدار کامپیوتر (نگارش 85 و 87)

درباره حسابدار کامپیوتر:

ساده ترین و ارزانترین نرم افزارحسابداری
برای فروشندگان کامپیوتر ولوازم جانبی
با قابلیتهای ویڈه به همراه آموزش هوشمند برروی CD
-------------------------------------------------------
دخل وخرج - هزینه - خدمات - پیش فاکتور-فاکتورخرید وفروش
فاکتور فروش کامپیوتر برای مشتری
چک وبانک - حقوق- دریافت وپرداخت -سود وزیان وترازنامه

ویڈگیهای برنامه:
1- ثبت اطلاعات پایه اعم از کالا به صورت عنوان- گروه ونام کالا به همراه قیمت خرید وفروش به انضمام تایپ فارسی ولاتین وداشتن اعداد وحروف باهم برای یک کالای خاص
2- ثبت اطلاعات مشتریان بدهکار وبستانکار وبی حساب به همراه مشخصات فردی آنها
3- ثبت حسابهای بانکی واسناددریافتی وپرداختی از قبل
4- ثبت ومعرفی هزینه ها و خدمات به صورت کامل
5- ثیت اطلاعات شخصی کارمندان برای بایگانی وتعیین حقوق کارمندان
6- ثبت واحد کالا به صورت اختیاری شامل ریال - تومان- دلار- مارک وغیره
7-صدور فاکتور خرید وفروش وبرگشت از خرید وفروش
8- صدور پیش فاکتور برای مشتری بدون کسر از انبار بابت استعلام اداره جات
9- تبدیل پیش فاکتور مشتری به فاکتور فروش قطعی پس از کسر از موجودی
10-ثبت اطلاعات شخصی کارگر وکارمند به صورت جامع
11- ثبت سند دریافتی به صورت نقد وجواله وچک در زمان فروش کالا
12- ثبت سند پرداختی به صورت نقدو چک اشخاص وچک شخصی فروشگاه
13- امکان زدن خدمات انجام شده در فاکتور فروش برای مشتری
14- امکان پاس ویا برگشت زدن چکهای شخصی ویا اشخاص در بخش عملیات
15- امکان واگذاری چک به بانک وبرداشت از صندوق وواریز به بانک وبالعکس
16- گزارش از فاکتور خریدو فروش براساس شماره فاکتور - مشتری وسریال کالا
17- گزارش از فاکتور برگشت از خرید وبرگشت از فروش
18- گزارش از موجودی کالا وجستجوی پیشرفته برای آن
19- گزارش از اسنادریافتی وپرداختی براساس تاریخ وشماره سند
20- گزارش از موجودی صندوق به صورت کلی وزمانی
21- گزارش از هزینه ها وبرداشت به صورت جامع
22- گزارش از حسابهای بانکی وجستجوی سریع چک
23- گزارش ریز از فروش یک کالای خاص براساس عنوان گروه ونام کالا
24- گزارش از حساب مشتریان بدهکار وبستانکار به صورت زمانی وکلی
25- گزارش جامع از حساب سودوزیان فروشگاه وترازنامه سالانه
26- امکان ثبت خدمات درفاکتور فروش
27- امکان جستجوی کالای فروخته شده براساس سریال کالا
29- امکان دسترسی به سودوزیان در هرفاکتور ویا براساس هرکالای مورد نیاز
30- امکان ثبت آرم فروشگاه به همراه آدرس وتلفن در پابرگ وسربرگ فاکتور
31- امکان پشیبانگیری اتوماتیک از اطلاعات وگرفتن آن توسط کاربر برروی دیسکت وکول دیسک
32- امکان نصب برروی ویندوزهای سری XP بدون نیاز به فارسی ساز
33- امکان چاپ فاکتوربا تمام چاپگرهای قابل نصب در ویندوز
34- نداشتن محدودیت زمانی برای نصب واجرای نرم افزار در بلند مدت
35- آموزش هوشمند ومولتی مدیا برای کسبه ای که اطلاعات حسابداری ندارند
36- استفاده از نرم افزار پس از نصب بدون نیاز به داشتن سی دی در CDRom
37- امکان گذاشتن رمز عبور برای ورود به نرم افزار حسابداری بازاریان
38- داشتن دفترچه تلفن ومحافظ نمایشگر مونیتور
39- امکان تعویض سربرگ وپابرگ ونگذاشتن این دومورد درزمان چاپ
40- امکان چاپ چکها زمان فروش اقساطی کالا به مشتری در پایین فاکتور فروش
41-داشتن مبدل حسابدار کامپیوتر83 به 85 بدون نیازبه ورود مجدد اطلاعات
42- امکان ثبت وچاپ فاکتور فروش کامپیوتر برای مشتری به همراه چاپ چکهای اقساطی

پسورد فایل: www.sat2day.net

لینک دانلود مبدل نسخه 85 به 87:
:: دانلود کنید ::

توضیح: پس از دانلود فایل را در مسیری که نسخه 85 را نصب کرده اید، install نمایید.

نرم افزار مشاور املاک کلبه تحت شبکه نسخه 87.1

نرم افزار مشاور املاک کلبه تحت شبکه نسخه 87.1


امکانات نرم افزار کلبه 85 :

ـ امکان ثبت پرونده های مربوط به ملک های فروشی واستیجاری با درج کلیه جزییات
ـ امکان ثبت پرونده های مربوط به خرید وفروش امتیاز وام- خط تلفن واتومبیل
ـ امکان درج تصاویر به تعداد نامحدود از نمای داخلی وبیرونی ملک
ـ امکان درج فیلم نمایشی از هرملکی به هرفرمتی با زمان نامحدود
ـ امکان ثبت پرونده های متقاضیان خرید ملک وجستجوی دستی واتوماتیک
ـ امکان ثبت پرونده های متقاضیان ملک استیجاری وجستجوی دستی واتوماتیک
ـ امکان جستجوهای ترکیبی به صورت جامع در پرونده های بایگانی شده وفعال
ـ امکان چاپ نتیجه جستجوها با درج نام کاربر - تاریخ وساعت گزارشگیری
ـ اعلام سررسیداجارنامه از یک روز تا یک سال قبل وبعد از عقد قرارداد اجاره
ـ امکان بایگانی وبازیابی کلیه پرونده های فروش واجاره
ـ امکان محاسبه اتوماتیک قیمت کلی ملک براساس فی متری ومساحت ملک
ـ امکان تبدیل پرونده فروش به اجاره ویا بالعکس
ـ امکان تغییر واحد پولی از ریال به تومان
ـ نمایش آمار وتعداد کلیه پرونده های ثبتی
ـ امکان محاسبه خودکار مبلغ رهن واجاره براساس مبلغ رهن ومبلغ اجاره وهمچنین تنظیم دلخواه درصد بازار برای محاسبه مبلغ رهن واجاره
ـ امکان تنظیم فرمهای چاپ به صورت کاملا جزیی (متفاوت با تمام برنامه های مشابه در ایران)
ـ امکان انتخاب موارد از قبل تعریف شده وبه حداقل رساندن نیاز به تایپ اطلاعات
ـ امکان ثبت ونمایش یادداشتهای روزانه ویادآوری سررسید چکها ودیگر پایامها به صورت هوشمند
ـ امکان حذف (نام وتلفن مالک ویا آدرس دقیق ) در فرم های چاپ مربروط به مشتریان
ـ دسترسی به نمونه قراردادهای آماده برای اجاره نامه ومبایعه نامه - مشارکت وتلفن همراه
ـ دسترسی به ویرایشگر متن ودفترچه تلفن وماشین حساب
ـ امکان تعریف کاربر به تعداد نا محدود وتعریف سطح دسترسی توسط مدیر
ـ امکان چاپ سربرگ های ساده وگرافیگی در فرم های گزارشگیری
ـ امکان پشتیبانگیری به صورت اتوماتیک در نرم افزار کلبه
ـ قابلیت نصب بروی ویندوز 98 فارسی و ویندوزهای سری XP
ـ امکان جستجو- مرتب سازی پیشرفته وچاپ دفترچه تلفن
ـ امکان چاپ مشخصات بنگاه املاک به صورت اتوماتیک در پایان فرمهای گزارشگیری


امکانات جدید در نگارش مشاور املاک کلبه 87.1:

ـ نداشتن محدودیت درنصب برای دستگاههای مختلف واجرای آن بدون CD
ـ اضافه شدن قرارداد اجاره نامه جدید
ـ گذاشتن مبایعه نامه جدید در کلبه 87
ـ اضافه شدن قراردادهایی برای مشرکت درساخت و پیش فروش
ـ قراردادن نمونه قرارداد اجاره به شرط تملیک
ـ امکان تعریف وویرایش مناطق وخیابانهای هر شهرستان به صورت جداگانه
ـ امکان تغییر عکس پشت زمینه به عکس دلخواه خود از بنگاه
ـ شبکه کردن چندین کامپیوتر برای استفاده همزمان چند نفر

((قیمت نرم افزار 14800 تومان))

لینک دانلود فایل: دانلود کنید

حجم فایل: 42.3 مگابایت

پسورد فایل: pcseven@uploaderteam


نرم افزار فول حسابداری و انبار داری

www.mdake.com


امکان استفاده چند کاربره ( Multi User )

محاسبه خود کار سود و زیان روزانه - ماهانه و سالانه و یا سود و زیان در بازه های زمانی مشخص
چاپ فاکتور های فروش با امکان تغیر ظاهر فاکتور

نگه داری اطلاعات مربوط به چک های دریافتی و پرداختی و تاریخ سر رسید آنها
امکان محاسبه و نگهداری موجودی حساب های مختلف بانکی با امکان تفکیک و گزارش دقیق تراکنش های حساب
نگهداری اطلاعات بد هکاری و بستانکاری افراد
امکان کنترل عملیات انجام شده توسط هر کاربر ( خرید و فروش هایی که توسط سایر کارکنان انجام می شود) توسط مدیر مجموعه
گزارش گیری کامل از کلیه عملیات های انجام شده در یک تاریخ معین
امکان پیگیری کلیه عملیات های انجام شده (خرید - فروش - خدمات و ...) مربوط به هر کالا و یا شخص طرف معامله و یا انبار مربوطه
امکان بازگشت کلیه عملیات ها (در صورت ارجاع کالا توسط مشتری و یا ... )
امکان اداره چندین انبار به صورت همزمان و گزارش اطلاعات کاملی از لیست کالا های موجود در هر انبار
تعریف شدن موارد استثنایی مانند دزدیده شدن کالا و یا سایر سود و زیان های احتمالی برای دقیق تر شدن گزارش ها
امکان تغیر چهره نرم افزار به 12 قالب گوناگون و نیز رنگ دلخواه
درج مبلغ بدهکاری و بستانکاری هر شخص در فاکتور هایی که برای او صادر می شود .
امکان درج آرم و یا تصویر نمادین فروشگاه در بالای فاکتور- درج مبالغ با حروف و نیز زیبا تر شدن وضعیت ظاهری فاکتور های مشتریان
امکان چاپ پیش فاکتور
پشتیبانی از بارکد
امکان چاپ بارکد و یا برچسب قیمت برای اجناس فروشگاه
اضافه شدن امکان فیلتر سازی کالاها بر اساس کلمه کلیدی برای جستجو و انتخاب سریع تر یک کالا
امکان درج اطلاعات اضافی هر کالا به صورت جداگانه در فاکتور
محاسبه نمودن موجودی انبار با تعرفه های خرید و فروش
امکان نصب در شبکه و استفاده از چند کامپیوتر برای ایجاد چند جایگاه فروش مستقل (برای فعال شدن این امکان هزینه اضافی لازم است) .
 
نکته : پاسورد فایل : www.mdake.com
حجم فایل : 5.17 مگابایت

 

      برنامه مطب و كلينيك دندانپزشكي.

نرم افزار مديريت کلينيک و مطب دندانپزشکي مينا

از ویژگی های شاخص این نرم افزار ، محیط گرافیکی ساده و امکانات وسیع بصری و کاربردی جهت راحتی و نزدیکی هرچه بیشتر کاربر با محیط برنامه است به طوری که توانایی یادگیری و ارتباط با این برنامه توسط کاربر در کمترین زمان و با سهولت کامل امکان پذیر می باشد.

   خلاصه بعضی از ویژگیها:

_ اطلاعات بیماران (مشخصات فردی، مراجعات و سوابق بیماری) و چاپ آن.

_ گزارشات مالی و گزارشات مربوط به مطب و بیمار و چاپ آن.

_ بیمه های طرف قرارداد و تعيين درصد.

_ انبار کالا (رسید، خروج و موجودی کالا).

_ دفترچه تلفن هوشمند.

_ امكان وارد نمودن عكس.

_ قابليت تحت شبكه.

_ منوی کاملأ فارسی و سازگار با Win98 , Me, NT, 2000 & Windows XP.

_ پشتیبانی از فایل ها در تاریخ و ساعت معین.

_ و . . .

 

دانلود رايگان برنامه

 

حسابدارxp پورتابل

www.mdake.com

در ادامه تعدادي از قابليتهاي عمده حسابدار Xp و قابليتهاي جديد كه در آخرين نگارش به آن اضافه شده اند را مشاهده مي كنيد:

 
امكان ثبت، بايگاني و چاپ فاكتورهاي خريد و فروش به صورت جداگانه
 
معرفي مشتري‌ها و فروشندگان به صورت جداگانه
 
نگهداري حساب و ماهيت مشتري‌ها و فروشندگان
 
مديريت و كنترل انبار
 
نگهداري سابقه‌ي خريدهاي مشتري‌ها و فروشندگان
 
مديريت حسابهاي بانكي، ثبت واريز و برداشت از حسابها
 
معرفي چكهاي پرداختي و دريافتي به صورت جداگانه
 
هشدار اتوماتيك در مورد چكهايي كه ظرف امروز يا روز آينده سررسيد مي‌شوند
 
معرفي فهرست و قيمت خدمات براي شركتهاي خدماتي
 
دفتر بدهكار و بستانكار پيشرفته با امكانات كامل
 
امكان گزارش‌گيري‌هاي متنوع از بخش‌هاي مختلف برنامه و چاپ گزارش
 
امكان پشتيبان‌گيري از اطلاعات به صورت فشرده، براي اشغال حجم كمتر
 
ماشين حساب، دفتر تلفن، كلمه‌ي عبور و امكانات ديگر


پاسورد فایل : www.mdake.com
حجم فایل : 6.53 مگابایت
دانلود نرم افزار به همراه کرک

نرم افزار حسابداری نسخه 1 رایگان

 

این برنامه مناسب برای حسابداری های شخصی بوده .

قابلیت تعریف حساب های ممختلف را داراست .


جهت دانلود این برنامه از لینک زیر استفاده کنید .


همچنین می توانید با قیمت مناسب حسابدار را آن طور که مد نظر دارید سفارش دهید . 

                                                    دانلود

دانلود برلیان 5.9 نرم افزار حسابداری

سیستم حسابداری برلیان 5.9



سیستم حسابداری برلیان 5.9 محصول شرکت برلیان مهر ( تولید کننده نرم افزارهای مالی و بازرگانی ) یکی از نرم افزارهای حسابداری تحت ویندوز میباشد. این نرم افزار با نرم افزارهای Delphi 7 و Crystal Reports 10 تهیه شده است. لذا نیاز به سخت افزار مناسب و قوی با ویندوز XP دارد.

از ویژ گی های این سیستم حسابداری به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
- كنترل حسابهای نقدی ، بانكی ، اسناد دريافتنی ، بدهكاران و بستانكاران ، درآمدها وهزينه ها و ...
- ارائه بيش از 20نوع گزارش متنوع ( صورتحساب ، مانده حساب ، موجودی انبار ، كاردكس كالا ، تراز و ..
- كنترل عمليات بانكی بسيار قوی ( چكهای شهرستان ، فيش ، حواله و... )
- صدور فاكتور های خريد ، فروش ، مرجوعی ها ، سفارش خريد ، پيش فاكتور
- معرفی و جستجوی طرف حسابها و كالاها بر اساس نام يا كد ، فارسی يالاتين ـ امكان استفاده از فيلتر های متنوع در تمامی گزارشات
ـ ورود و اصلاح و حذف عمليات فقط در يك پنجره
ـ ثبت ، ويرايش و نمايش تمامی عمليات مالی يك روز در يك جدول
ـ راهنمای شروع كار جهت ورود تراز افتتاحيه ـ بستن دوره مالی بصورت اتوماتيك
ـ امكان استفاده از دستگاه باركد خوان
ـ امكان استفاده از نامهای مجزا برای كالاها و طرف حسابها در گزارشات
ـ كنترل های مختلف هنگام صدور فاكتور مانند نبودی موجودی ، زير قيمت و....
ـ شش سطح قيمت فروش برای طرف حسابها
ـ امكان دسترسی به اطلاعات از طريق ايستگاههای شبكه

ـ امكان فروش با ازر های رايج دنيا و تبديل آنها به ريال
ـ انبار های نامحدود
ـ فرمول توليد كالا
ـ دو واحد كالا
ـ تخفيف درصدی روی هر هر كالا در فاكتور ها
ـ ايجاد كاربرهای مختلف و رمزگذاری برای كاربران
ـ تغيير ستون بندی گزارشات از لحاظ اندازه و يا حذف آنها
ـ تفكيك عمليات براساس پروژه ها
ـ محاسبه پورسانت ويزيتور ها بر اساس درصد روی هر كالا
ـ اختلاط اطلاعات شعبات در مركز
ـ امكان استفاده از زبان انگليسی برای كل حسابداری و منوها ( استفاده در كشورهای ديگر )


حجم : 26.2

لینک دانلود نرم افزار

نرم افزار حسابداری وانبار داری فروشگاهی فارکسیم

 

 

 

 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

- نرم افزار حسابداری فارسيکام دارای قابليت های پيشرفته و کاربری آسان می باشد از امکانات آن  می توان به موارد 
امکان استفاده به صورت تک منظوره یا تحت شبکه ( بدون محدودیت در تعداد کاربران شبکه، امکان کنترل کاربران توسط مدیر)
 - امکان دسترسی به گزینه های مختلف نرم افزار به صورت همزمان
 - کارایی در محیط های مختلف بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی
 -  امنیت بالا و حفظ اطلاعات در صورت قطع برق و بروز هرگونه اشکال
 - دارای واسط کاربر آسان واستاندارد بدون ظواهر جانبی گیج کننده
 - فارسی بودن در تمام محیطها
 - قابلیت استفاده به عنوان حسابداری ساده تولید
 - امکان استفاده برای چند حسابداری - انبارداری مستقل
 - امکان دیدن عملیات اپراتورها برای مدیر
 - امکان طراحی فاکتور بر اساس نظر خودتان، امکان چاپ بر روی فرم فاکتور آماده
 - نصب آسان وسریع
دارای راهنمای ساده و کامل و ...
داشتن امکانات ويژه ازجمله دفترتلفن، دفتر یادداشت و ماشین حساب با امکان شماره گیری اتوماتیک توسط مودم و ضبط مکالمه های تلفن اشاره نمود.

كرك كردن برنامه : پس از نصب نرم افزار، Patch را از پوشه کرک، داخل مسیر نصب کپی کرده و اجرا کنید.
كرك شده توسط : LordPE از گروه آنریل.
دانلود | Download دانلود | Download - حجم 19.6مگابايت
كرك | Crack كرك | Crack - حجم 104 كيلوبايت
پسورد | password پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
سايت سازنده سايت سازنده

دانلود رافع 7 نرم افزار جامع حسابداری

 

نرم افزار حسابداری رافع محصول شرکت مفتاح رایانه یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای حسابداری تحت ویندوز میباشد. قابلیت های و ویژگی های این نرم افزار عبارتنداز:

امكانات سیستم حسابداری
تعریف و تدوین کدینگ و سرفصلهای حسابداری در سه سطح کل ، معین و تفضیلی بطور دلخواه
تعیین و تخصیص تبصره های خاص به سیستم اتوماتیک از جهت قابلیتهای ویژه همچون :
آرتیکل های تشکیل دهنده اسناد بدهکاران و بستانکاران تجاری ، سرفصل های ثابت و متغیر، نحوه مرتب سازی ستون بدهکاران و بستانکاران در سند حسابداری
تعریف و تدوین کلیشه اسناد برای صدور اسناد حسابداری اتوماتیک
تنظیم و تعریف تفضیلی ها بطور شناور و یا وابسته به معین های مختلف توسط کاربر بطور دلخواه
ثبت اسناد حسابداری در سه مرحله پیش نویس ، موقت ، دائم
کپی از یک یا چند سند دیگر در سند جاری
کپی از آرتیکل های سند حسابداری در سند جاری
تعریف صندوق های شرکت به تعداد دلخواه
صدور سند افتتاحیه به صورت دستی یا خودکار و انتقال مانده ها از دوره مالی قبل
بستن حسابهای موقت و صدور کاربرگ و سند اختتامیه به صورت خودکار در پایان دوره مالی
مرتب سازی آرتیکل های اسناد و مدیریت چاپ آنها بر مبنای روال مشخص شده توسط کاربر
درج شرح های تکمیلی علاوه بر شرح آرتیکل در اسناد حسابداری جهت درج شرح های اختصاصی
جستجو و مرتب سازی آرتیکل اسناد بر اساس عناصر تشکیل دهنده اسناد مالی
صدور قبوض دریافت و پرداخت و نحوه تسویه حساب به صورتهای نقد ، چک ، حواله های بانکی و یا تنخواه گردان و تایید اسناد دریافتنی و پرداختنی در بخش چک و بانک
دریافت و پرداخت اسناد دریافتنی و پرداختنی به صورت ترکیبی از نقد و چک و حواله بانکی
صدور و چاپ رسید دریافت و پرداخت
چاپ اسناد حسابداری در سه فرمت
قابلیت شماره دهی و شکل دهی خودکار اسناد بر اساس تاریخ
ثبت دفاتر بطور اتوماتیک با توجه به اسناد تراز
دسترسی به سند و پیوست مربوطه از طریق دفاتر حسابداری
مدیریت گزارشگیری و شکل دهی دفاتر توسط کاربر

توجه
این برنامه فقط به منظور تست برای دانلود قرار داده شده است، وبلاگ حسابداری الکترونیکی هیچگونه مسئولیتی در قبال سوء استفاده از این برنامه را به عهده نمیگیرد، چنانچه شما قصد استفاده از این برنامه را دارید برای حمایت از تولید کننده میبایستی آن را خریداری کنید! حق کپی رایت از آن شرکت نرم افزاری رافع میباشد

........................................................

دانلود

حجم: 17MB

پسورد: www.hadiirani.40s.ir

.........................................................

حجم : 14.8 مگابایت
لینک دانلود

.........................................................

دانلود | Download دانلود | Download - حجم  16.6 مگابايت ( سرورهاي آسان دانلود )
دانلود | Download 
دانلود | Download - حجم  16.6 مگابايت  ( سرورهاي divshare)
پسورد | password پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 نام کاربري و رمز عبور براي ورود به برنامه : User name : Admin     Password : 1

.........................................................

نحوه استفاده از این نرم افزار بشرح زیر میباشد

پس از دانلود فابل فشرده، ابتدا زيپ آن ها را باز نموده و سپس فايل ISO موجود در آن ها را با استفاده از يك برنامه رايت ، مانند Nero بروي يك CD خام رايت كنيد.
حال سيستم خود را ري استارت کنید

لطفا به فایل راهنما در پوشه کرک توجه کنید

حجم : 22 مگابایت :
دانلود فول برنامه + کرک + فایل راهنما

http://rapidshare.com/files/29119254/Rafe_7.iso

دانلود : فول برنامه + کرک + فایل رهنما

http://www.icefile.com/index.php?page=main&id=60713642&name=Rafe_7.iso

.............................................................................

نرم افزار حسابداري رافع 7

لينك مستقيم :

کد:
http://dl.kamyabonline.com/download/program/Rafe%207.exe14.9MB

پسورد فایل :
کد:
http://www.kamyabonline.com

.............................................................................

دانلود نرم افزار حساب داری هلو نسخه 5.3

حسابداري هلو 5.3

http://rapidshare.com/files/11190636..._pc7.part1.exe

http://rapidshare.com/files/11190925..._pc7.part2.rar

http://rapidshare.com/files/11191201..._pc7.part3.rar

http://rapidshare.com/files/11191527..._pc7.part4.rar

http://rapidshare.com/files/11191859..._pc7.part5.rar

http://rapidshare.com/files/11191938..._pc7.part6.rar

پسورد : www.pcseven.com

نرم افزار حسابداري نفيس (استاندارد)


نام برنامه : نرم افزار جامع حسابداري و انبار داري سه سطحي و دوبل نفيس (استاندارد)

تهيه كننده : گروه نرم افزاري Everex .

نوع حفاظت :قفل نگهبان ويرايش طلائي + +

قفل گذار : شركت كيانا آي تي مشهد

قيمت : 150.000 ريال (در سال 1387) .

حجم برنامه : 56.4Mb ( لينك مستقيم )

لينك مستقيم از سايت پارسا آپلود :





پسورد : siavash_badboy

پسورد ورود به برنامه : 123

توضيحات نصب برنامه :

فقط كافيست به داخل پوشه ي Nafis برويد و فايل Setup.exe را اجرا كنيد .

.:: دقت كنيد كه برنامه از Desktop SQL Server استفاده خواهد كرد و آن را در هنگام نصب برنامه به طور خودكار نصب مي نمايد ::.

نرم افزار حسابداری تیز پرداز 5

امکانات برنامه
۱. نصب آسان
2. آموزش پيشرفته بصورت صوتي و تصويري
3. سرعت بالاي ورود اطلاعات در اين سيستم و سهولت در ورود اطلاعات
4. امکان استفاده از کيبورد جهت سهولت وسرعت بيشترکار در همه جا سيستم بدون نياز به ماوس
(درحاليکه در همه جاي سيستم از ماوس نيز مي توانيد استفاده نماييد)
5. راهنماي مکتوب در همه قسمتهاي سيستم
6. طراحي زيبا وقابل فهم که کاربر به راحتي با آن ارتباط برقرار نمايد
7. داراي پشتيباني سريع ، قوي و کامل
8. اگر کارت فکس مودم(FAX MODEM) درسيستم شما نصب باشد در صورت بروز هر نوع مشکل
احتمالي ، شرکت در کوتاهترين زمان از طريق خط تلفن در خدمت شما قرار مي‌گيرد و بلافاصله
آنرا رفع مي‌نمايد .
9. تهيه نسخه پشتيباني با حجم بسيار کم و امکان‌ذخيره مستقيم بر روي CD و ديسکت
10. امکان ارسال بک آپ از طريق خط تلفن با سرعت بالا
11. امکان فکس صورتحساب و فاکتور از طريق برنامه به صورت مستقيم
12. امکان پرينت گرفتن از کليه صورتحسابها ، فاکتورها ، گزارشات و...سازگار با کليه پرينترها وچاپگرها
13. قابليت اتصال به دستگاه بارکد خوان و امکان استفاده از سيستم بارکد با سرعت بالا
14. استفاده از نرم افزار بصورت شبکه
15. تعيين حدود دسترسي و معرفي تعداد نامحدود کاربران
16. امکان معرفي تا 99 انبار

..............
لینک دانلود نرم افزار به صور کامل همراه با آموزش صوتی و تصویری:
لینک دانلود نرم افزار به صور کامل بدون آموزش صوتی و تصویری:

لینک آپدیت برنامه :

نرم افزار چاپ بارکد : Zooner barcode
لينك كرك
http://rapidshare.com/files/34934756/Tizpardaz_5.02.7z
طریقه کرک کردن :
باید در قسمت کد عبور یه enter بزنی بعد یه msgbox باز میشه و کد عبور روبه شما نشون میده

نرم افزار حسابداری نایار

نرم افزاری چند کاربره با طراحی زیبا و کاربرد آسان قابل استفاده برای تمام صنوف
قابل استفاده بر روی سیستمهای Win9x, NT, XP
در این نرم افزار امکانات مفیدی برای طراحی گزارشات به دلخواه مشتری در برنامه تعبیه شده است. سیستم حسابداری آن تک لایه بوده و گزارشات حسابداری آن شامل دفاتر روزنامه و معین و ترازنامه و سود و زیان نیز می باشد.
نصب آسان
- آمار طرف حیبها و گروه بندی آنها
- آمار کالاها و گروه بندی آنها
- ثبت خرید و فروش و فروش اقساطی
- تخصیص پورسانت فروش برای بازاریابها
- ثبت فرمول تولید محصولات و تولد بر اساس فرمول
- ثبت اموال و دارائی های ثابت و ثبت استهلاک بطور اتوماتیک
- ضایعات انبار و مصرف کالای انبار
- انبارداری و موجودی انبار
- تهیه پشتیبان برنامه و بازیابی اطلاعات و......

حجم : فول سی دی 65 مگابایت

دانلود فایل برنامه در دو پارت از سایت رپیدشیر

دانلود پارت اول 33 مگابایت
دانلود پارت دوم 32 مگابایت

فایل کرک رو از
اینجا دریافت نمائید.

توجه : کلمه عبور ورود به برنامه 1 است
 
برای دانلود این برنامه می بایست در سایت مورد نظر عضویت (رایگان ) انجام دهید.

نرم افزار حسابدار کامپیوتر85

حسابدار کامپیوتر
((نگارش 85))
************************************
ساده ترین و ارزانترین نرم افزارحسابداری
برای فروشندگان کامپیوتر ولوازم جانبی
با قابلیتهای ویژه به همراه آموزش هوشمند برروی CD
-------------------------------------------------------
دخل وخرج - هزینه - خدمات - پیش فاکتور-فاکتورخرید وفروش
فاکتور فروش کامپیوتر برای مشتری
چک وبانک - حقوق- دریافت وپرداخت -سود وزیان وترازنامه
***********************************



دانلود نسخه کامل حسابدار كامپيوتر 85

Part 1

http://rapidshare.com/files/129507371/HESABDAR_COM_85.part1.rar.html

Part 2

http://rapidshare.com/files/129554344/HESABDAR_COM_85.part2.rar.html

دانلود خود برنامه به غير از آموزش و محتويات سيدي براي كساني كه از خطوط Dial Up استفاده مي كنند.

http://rapidshare.com/files/129665042/HESABDAR_COM_85.zip.html


پسورد : ۶۵۶۴۴۵۶
             ۵۸۴۶۲۵۲

نرم افزار حسابداری بازاریان نگارش86

حسابداری بازاریان نگارش86 ************************************** ارزانترین وساده ترین نرم افزارحسابداری برای کسبه ومشاغل آزاد با قابلیتهای ویژه به همراه آموزش هوشمند برروی CD ------------------------------------------------------- کسبه محترم می توانند با حداقل سطح سواد خواندن ونوشتن از این نرم افزار ساده وارزان به راحتی وبدون نیاز به داشتن حسابداراستفاده کنند *********************************** به همراه مبدل بازاریان 84به 86 برای کسانیکه قبلا ازحسابداری بازاریان نگارشهای قبلی استفاده می کنندوتمایل دارند اطلاعات خود را به نرم افزار جدید انتقال دهند =========================== *دخل وخرج - هزینه - خدمات -هزینه حقوق کارمند *پیش فاکتور-فاکتورخرید وفروش - موجودی کالا- چک وبانک *امکان رمز گذاری برای دسترسی های متفاوت کاربران *داشتن تابلوی یادشتهای روزانه برای یاد آوریها * ثبت قیمت براساس ریال - تومان - دلار- یورو- مارک وغیره در فاکتور * امکان ثبت فاکتور خدمات به صورت مجزا برای فروشگاهها * امکان ثبت چکها درصورت فروش اقساطی در فاکتور * گزارش کلی وزمانی ازسود وزیان وترازنامه

آپدیت
این نسخه برای کاربرانی است که برای هربار اجرا نیاز به قراردادن CD نمی باشند که درآن امکانات بخش پشتیبانگیری و ترازنامه تصحیح شده است
ابتدا فایل ذیل را دانلود کرده سپس با نرم افزار باز کردن فایلهای زیپ شده فایل فوق را باز نمایید. پس از آن فایلBazarian Accounting.exe را به آدرس محلی که نرم افزار حسابداری بازاریان 86را نصب کرده رفته وفایل اجرایی فوق را درآن محل جایگزین نمایید%
به عنوان مثال اگر برنامه در درایو C نصب شده باشد به آدرس ذیل باید بروید
C:\Program Files\Bazarian Accounting\Bazarian Accounting.exe
 
پسورد : 159zxcsst



نرم افزار حسابداری رهاورد

نرم افزار جامع و عالی حسابداری و انبارداری برای واحد های صنفی و شرکت ها و موسسات تجاری با قابلیت های ویژه . نرم افزار ی جامع برای اداره امور انواع واحد های صنفی و شرکت ها و موسسات تجاری و سایر مراکز . این نرم افزار تمام امکانات یک سیستم انبار داری و حساب داری کامل را دارا می باشد و با محیطی ساده اما کامل به سهولت امور حسابداری کمک می کند .

توجه : به علت مفصل بودن آموزش  ، بارگذاری صفحه به قدر قابل ملاحظه ای طول خواهد کشید . ولی نتیجه بسیار راضی کننده خواهد بود .



پاسورد فایل : www.mdake.com
حجم فایل : 5.17 مگابایت
دانلود نرم افزار

نرم افزار حسابداری سکه

از ویژگی های این سیستم حسابداری به موارد زیر میتوان اشاره کرد :



-امكان تعريف كالا در گروه اصلي و فرعي و نمايش درختي انبار كالا و موجودي.
-امكان تعريف اشخاص حقوقي ، حقيقي و كليه مشخصات كامل آنها
-امكان تعريف هزينه با توجه به فعاليت هاي كاري
-امكان تعريف حسابهاي بانكي
-امكان تعريف شركاء
-امكان تعريف نام شركت و يا فروشگاه در برنامه و سربرگ فاكتورها
-امكان تعريف واحد شمارش و اندازه گيري كالا
-صدور فاكتور خريد ،فروش ،برگشت از فروش ،برگشت از خريد و ضايعات
-عمليات اتوماتيك مالي : دريافتي ها ، پرداختي ها ، چك ، نسيه به طرف حسابها،صندوق ، بانكها ، هزينه ، خرج چك ، درآمد و افزايش سرمايه پرداختي از بانك به بانك.
-امكانات چك شامل : دريافت و پرداخت چك ،نقدكردن چك ، خرج چك و مديريت چكها.
-بستن سال مالي بدون خروج از برنامه و نمايش سالهاي مالي قبل و بعد و مقايسه آنها با هم .
-برداشت شركاء و برداشت از حساب .
-تخصيص سهم سود شركاء
-ثبت سند حسابداري (حسابداری حرفه ای).
-گزارشات حسابداري ،اسناد حسابداري ،ترازنامه ،دفتر بانك ها،دفتر صندوق،دفتر كل و معين ،دفتر روزنامه در تاريخ و سند خاص
-گزارش فاكتور خريد ، فروش ، برگشت از خريد ، برگشت از فروش و ضايعات بر حسب : شماره فاكتور و تاريخ فاكتور و نمايش كل.
-گزارشات چكهاي دريافتي و پرداختي
-گزارشات انبار و كاردكس كالا
-برنامه گزارش ساز فارسي براي افراد آشنا به كامپيوتر در سطح متوسط و مشاهده و چاپ گزارشات و فاكتورها و سازگار با كليه پرينترها.
-تعريف كاربران و تعيين رمز عبور و سطح دسترسي به برنامه. .
-چيدن پنجره ها به صورت كنارهم و روي هم و قبلي و بعدي
-عمليات پشتيبان گيري و بازيابي اطلاعات سيستم حسابداري .
-ملاحظات كدينگ حسابها و حسابهاي كل و معين ماهيت حسابهاگزارش ازكاربران ديگر .
-ملاحظات فاكتورها و سند فاكتورها و زير مجموعه فاكتورها
-ملاحظات انبار كالا – تعداد كالا-دوره كالا و زير مجموعه كالاها

دانلود :
http://rapidshare.com/files/35234215/Sekkeh_Setup.part01.rar.html
http://rapidshare.com/files/35237308/Sekkeh_Setup.part02.rar.html
http://rapidshare.com/files/35240432/Sekkeh_Setup.part03.rar.html
http://rapidshare.com/files/35243024/Sekkeh_Setup.part04.rar.html
http://rapidshare.com/files/35245751/Sekkeh_Setup.part05.rar.html
http://rapidshare.com/files/35248968/Sekkeh_Setup.part06.rar.html
http://rapidshare.com/files/35252354/Sekkeh_Setup.part07.rar.html
http://rapidshare.com/files/35257306/Sekkeh_Setup.part08.rar.html
http://rapidshare.com/files/35256714/Sekkeh_Setup.part09.rar.html
http://rapidshare.com/files/35308556/AutoPlay.7z.html

كركها :
http://rapidshare.com/files/40174791/patch.rar.html
يا
http://release.persiangig.ir/CRACK-RELEASE-1/CRACK%20SEKE%20HESAB.rar

 

دانلود نرم افزار حسابداری گنجینه + کرک     

این نرم افزار محصول شرکت آواپرداز است


 Format iso  || Size: 15MB
سيستم گنجینه با هدف اتوماسيون ، تلفيق و ايجاد پيوستگي بين عمليات انبار ، خريد و فروش و حسابداري پا به عرصه ظهور گذاشته است. بطوريكه نه تنها عمليات خريد و فروش و انبارداري را بطور كامل انجام مي دهد بلكه در هر مورد بطور كامل عمليات ثبت سند را نيز انجام ميدهد. اين كار بهمراه قابليتهاي كامل در ديگر حوزه هاي حسابداري ( از جمله دريافت و پرداخت ، چك ، گزارشات حسابداري ، ترازها و دفاتر و ... ) در دستيابي به هدف مذكور نقش دارند.

رابط كاربري سيستم گنجینه با استفاده از نرم افزار Visual Basic طراحي شده ودر انجام جستجوهاي مختلف آن از زبان قوي و كاراي SQL سود برده شده است.

این نرم افزار در حالت پیش فرض به صورت single طراحی شده است. سيستم عامل مورد استفاده Windows Parsa 99 و يا WindowsXP مي باشد.

==================================

لينك 1 : بدون رمز

اين فايل رو خودم براتون آپلود كردم

http://www.mediafire.com/download.php?hlmaxs2jzxn


لينك 2 :
میرور روی سرور رپیدشیر

http://rapidshare.com/files/125248664/hesabdari.Ganjineh_www.webddl.com.rar

پسورد : www.webddl.com

برنامه حسابداری روي موبایل (MiniHesabdar 1.0)

برنامه حسابداری روي موبایل (MiniHesabdar 1.0)

این برنامه روی 99 درصد گوشیهای موجود در بازار قابل نصب و استفاده بوده و دارای ویژگیهای زیر مي باشد:

    * داراي محیط کاملاً فارسی و استفاده آسان
    * گزارشگیری پیشرفته از اطلاعات و حساب ها
    * دسترسي با رمز عبور بمنظور امنیت اطلاعات
    * امکان انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر از طریق بلوتوث
    * امکان ارسال گزارشات از طریق SMS به دیگران
    * امکان استفاده آزمایشی از برنامه بدون پرداخت هیچ گونه مبلغی
    * قابل استفاده براي امورات شخصي يا كسب و كارهاي سرپايي
    * امکان فعال سازی برنامه (نامحدود کردن) از طریق SMS.

شما مي توانيد فايل زير را بطور رايگان دانلود نموده و از امكانات آن بهره مند شويد.

دانلود فايل برنامه:   MiniHesabdar.jar

http://www.qeshmonline.com/minihesabdar.jar

    * راهنماي نصب و استفاده از نرم افزار
    * نحوه فعال سازی برنامه
    * دانلود تمام نرم افزار ها

برخي از قابليتهاي نرم افزار فوق غير فعال است. براي استفاده از تمامي قابليتها بايد با پرداخت قيمت آن كد فعال سازي را دريافت نمائيد. توضيخات كامل در اين رابطه را پس از نصب نرم افزار مشاهده خواهيد كرد

http://www.qeshmonline.com/mobile/minihesabdar.php